Strony WWW

Prowadząc własną firmę z pewnością znają Państwo olbrzymią siłę nabywczą tkwiącą w internecie. Z drugiej strony wszyscy zdajemy sobie sprawę, że liczba firm, które posiadają strony internetowe zwiększa się z niemal tygodnia na tydzień. Wiele z nich nie odnosi sukcesu w sieci i szybko zraża się do tego medium. Dlaczego tak jest? W obecnych czasach nie chodzi o to, by być tylko widocznym w sieci. Ważne jest, by BYĆ SKUTECZNYM! Skuteczna sprzedaż w internecie musi opierać się na dobrze przygotowanej stronie internetowej. Poniżej wymieniamy kilka elementów, które mają wpływ na skuteczną sprzedaż i budowanie wizerunku profesjonalnej firmy w sieci.

  • Adres strony. Jeśli tylko możliwe adres firmowej strony powinien kończyć się rozszerzeniem ?.pl? lub ?.eu? Należy unikać adresów. Typu: ? Twojafirma.xyz.pl?

  • Logo i szata graficzna. Logo jest znakiem rozpoznawczym firmy, powinno być starannie zaprojektowane. Szata graficzna powinna nawiązywać do charakteru prowadzonej działalności i wywoływać dobre wrażenie na odbiorcy.

  • Menu. Ma być czytelne i intuicyjne. Dobrze zaprojektowane menu ułatwia klientowi dotarcie do produktu i czyni łatwiejszym proces zakupu.

  • Treść strony. Ważne, by zawierała przydatne informacje o produkcie lub usłudze i była zrozumiałą dla odbiorcy. Dobra treść musi zawierać elementy przekazu marketingowego i zapraszać odbiorcę do wykonania akcji (zakupu produktu, kontaktu z firmą)

  • Zdjęcia. Mają być czytelne, mają pozwalać na dokładne obejrzenie oferowanego produktu. Zdjęcia na podstronie ?O firmie?, ?Kontakt? powinny pokazywać ludzi. Przecież firma to nie tylko biurka i samochody!

  • Pozycjonowanie. Dobrze stworzona strona, to strona, która jest odpowiednio przygotowana do pozycjonowania. Odpowiednio skonfigurowane adresy podstron, unikalne opisy, słowa kluczowe dobrane do oferowanych usług i produktów.

Tworząc strony internetowe do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, jednak każda tworzona przez nas strona zawiera wymienione wyżej elementy. Aby jak najlepiej dopasować ofertę stron internetowych do zapytań Klientów stworzyliśmy trzy warianty stron, które stanowią punkt wyjścia podczas tworzenia projektu