Doradztwo

Klientów przyciągają obietnice a zadowolenie sprawia, że pozostają klientami na długo. Obietnice można stworzyć działaniami marketingowymi, ale satysfakcję może zagwarantować jedynie cała firma

Philip Kotler

Są dwa podejścia, jakie stosują firmy w swojej działalności w celu zwiększania przewagi konkurencyjnej na rynku, mogą konkurować ceną lub jakością.
Każdy z nich sprzyja rozwojowi firmy, choć nie do końca, w pierwszym podejściu serwis będzie zawsze na drugim planie, bo odpowiednia jakość wymaga świadomości, kwalifikacji, zaangażowania i nakładów. Z drugiej strony, warto sobie zadać pytanie czy bez jakości usług i produktów działanie firmy jest możliwe i ma sens?

Wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów służących doskonaleniu jakości potwierdza, że dzięki takim działaniom firmy mogą się rozwijać a zdobywane codziennie doświadczenie dzięki stałemu doskonaleniu organizacji czyni nas stale lepszymi od konkurencji i zapewnia rozwój mimo kryzysów.

Zachęcam Państwa do nawiązania współpracy z nami w zakresie szkoleń, projektów doskonalenia organizacji, audytów i badań satysfakcji Klientów.